ღ هر شـــب تنهایـــی... ღ

دوستی ها کمرنـــگ...بی کسی ها پیداست... راست گفتـــــــــــــی سهراب، آدم اینجا تنهاست...!

ღ هر شـــب تنهایـــی... ღ

دوستی ها کمرنـــگ...بی کسی ها پیداست... راست گفتـــــــــــــی سهراب، آدم اینجا تنهاست...!

دیر فهمیدم...باید یاد میگرفتم...



حالا که فکرش را می کنم میبینم که ...


یک اتفاق هایی باید می افتاد تا من خیلی چیزها را یاد بگیرم!


بالاخره باید یاد میگرفتم،


می توان هر روز دم از عاشقی زد وقتی عاشق نیستی ...


باید یاد میگرفتم


دیگر برای هیـــــــــچکس غرورم را زیر پا نگذارم ...


به هیـــــــچکـس وابســـته نشوم ...


قلبـــــم را نبخــشم بـه هـر آدمِ بـی ارزشـی ...


به چشم اعتمـــــاد کنم نه به زبان ...


من " بــــایـــد " یاد میگرفتم که :


                  " همه آدمها خوب نیستند "


              " همه حرفها راست نیستند "

نظرات 3 + ارسال نظر
Rezajaan دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام سارا خانوم

وبلاگت خیلی قشنگه

من عاشق رنگ مشکی هستم

قالبش واقعا زیباست

یه جورایی خیلی غمگینه

ولی من این غمو خیلی دوس دارم

سلیقتون قشنگه

ممنونم...نظر لطفتونه آقا رضا...
من عاشق رنگ مشکی ام..
مچکرم که بهم سر زدین..!

ღღღღღღبهرادღღღღღღღ دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام عزیز دلم.
واقعا وبلاگتو پسندیدم عالی بود.
ایشالا هر غمی داری به شادی تبدیل بشه و همیشه خنده رو لبات باشه.
دوست دارم خواهر نازنینم.
قربونت.
ღღღღღღღღღღღღღبهرادღღღღღღღღღღღღღღღღ

سلااااااام دادااااااااااااااش
خوشحالم کردی سر زدی بهم...
ممنونم...!
به زیباییه یک سیب که نیست؟؟؟
هست؟؟؟

ماهی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ http://mahigir.blogsky.com/

وقتی کسی اندازت نیست !
دست به اندازه خودت نزن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد