ღ هر شـــب تنهایـــی... ღ

دوستی ها کمرنـــگ...بی کسی ها پیداست... راست گفتـــــــــــــی سهراب، آدم اینجا تنهاست...!

ღ هر شـــب تنهایـــی... ღ

دوستی ها کمرنـــگ...بی کسی ها پیداست... راست گفتـــــــــــــی سهراب، آدم اینجا تنهاست...!

خداوندا...شکر!


 

خدای من شکر بخاطر اینکه ... 

 

تمامه نعمت هایی که بهم دادی ! 

 

بخاطر فرصت های دوباره که توی زندگیم بهم دادی !  

 

همین که هنوز روی پاهام هستم یعنی ... 

 

فرصت دادی تا دوباره همه چی رو درست کنم . 

  

خدایا شرمسارم بخاطره اینکه ... 

 

بخاطره چیز های بی ارزش که بخاطرشون در مقابلت وایستادم .

نظرات 3 + ارسال نظر
ماهی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

خدایا شکر

pouria جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ http://lotos1994.blogfa.com

نه اینکه زانو زده باشم...
نه...فقط بی کسی کمی سنگین است...
همین!!

رضا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ http://prego.blogfa.com

قـبـ ــل تـ ـر ها..!!

وقتــ ـے هنـ ــ ـوز تـ ــو نیـ ـآمده بـــ ـودے..

عاشقـ ــآنــ ـہ هاے هرکـ ـس را کـہ

مے خــ ـواندم..

بـــہ سـ ـادگے اش مے خنـــ ـدیدم!!

حالآ خودم گریـــ ــہ مے کنم

و برآیـتــ ــ ــ عــاشــقـ ــ ــآنــہ مے نویســ ــ ــم.!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد